Blog

LawStream - Co wyrok TSUE oznacza dla Frankowiczów? Ile można odzyskać w sądzie?

Co wyrok TSUE oznacza dla Frankowiczów? Co zyskają?

W końcu zapadł oczekiwany od wielu miesięcy wyrok TSUE w sprawie Frankowiczów. Jakie jest sedno tego wyroku? Co powinni zrobić kredytobiorcy?

LawStream - Kopia umowy kredytowej. Kiedy jest potrzebna? Jak ją uzyskać?

Kopia umowy kredytowej. Kiedy jest potrzebna? Jak ją uzyskać?

Kopia umowy kredytowej to dokument, który umożliwi Ci podjęcie działań przciwko bankowi. W dodatku bank ma obowiązek wydać Ci kopię umowy na Twój wniosek. Dowiedz się, jaką procedurę musisz spełnić

LawStream - Kredyt we frankach pozew zbiorowy czy indywidualny?

Kredyt we frankach pozew zbiorowy czy indywidualny? Który lepszy?

Kredyt we frankach pozew zbiorowy czy indywidualny? Który sposób dochodzenia roszczeń od banku jest bardziej skuteczny? Jakie są zalety, a jakie wady tych rozwiązań?

LawStream - Kancelaria prawna kredyt we frankach

Kancelaria prawna kredyt we frankach - którą wybrać?

Duże zainteresowanie tematem pozwania banków spowodowało, że pojawiło się wielu specjalistów reklamujących się jako Kancelaria prawna kredyt we frankach. Jak wybrać najlepszą?

LawStream - Kredyt we frankach 2019 - co musi wiedzieć kredytobiorca?

Kredyt we frankach 2019 - co musi wiedzieć kredytobiorca?

Osoby, które zdecydowały się na kredyt we frankach po kryzysie finansowym w 2009 roku muszą spłacać teraz większe raty, które nie są zgodne z umową, jaka widnieje w ich umowie kredytowej.